2011. március 9., szerda

Személyes | Visszakapott barátság

11, lassan 12 hónapja, hogy egy oltári baromság miatt összevesztem az egyik legjobb barátnőmmel, ő volt az első Nővérkém. Azóta nem beszéltünk. Azt, hogy mennyire fontos volt a barátsága csak azalatt az idő alatt értettem meg igazán. Az első hetekben csak dühös voltam rá, aztán már mindent visszacsináltam volna, de nem lehetett. tudtam, hogy ő is ugyanolyan makacs, mint én, és nem fog engedni. Aztán rájöttem, hogy fel kell adnom a büszkeségem, és bocsánatot kell kérjek, ha vissza akarom szerezni a barátságát. Ez pár napja meg is történt. Ma rámirt. Reflex-szerűen el kezdtem könnyezni, nem hittem a szememnek. 
Megbeszéltük, megpróbáljuk ott folytatni, ahol abba hagytuk. Még kicsi döcögős, de remélem, idővel ismét lesz legalább olyan jó, mint egy évvel ezelőtt.

A jó barátság tüzét nem csekélységek éltetik, s csekélységek nem tudják kioltani sem.
Alison Weir 

Egy barát akkor is jól ismer téged, ha esetleg évekig nem találkoztok. 
Saul Hudson

A barátság olyan, mint a hegedű, húrjait nem szabad könnyekig feszítenünk!
Robert Merle

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből