2011. április 26., kedd

Személyes | Kellemes meglepetések

Kellemes meglepetésekkel volt tele a tegnapi napom. Kezdve Sógor felbukkanásától (locsolni jött, nem is számítottam rá, de olyan jól esett^^) egészen keresztlányom látogatásáig.
Azt gondoltam, hogy az unokaöcsém, Robika biztos feljön (nagyszülei egy emelettel alattunk laknak) locsolni, de az álmomban sem, hogy a húga, Szabina is vele tart, aki mellesleg az én apró keresztlányom. Mikor utoljára láttam (karácsonykor), még nem tudott beszélni, így most nagyon meglepődtem, mikor megszólalt. És olyan kis aranyos volt, jött velem mindenfele, válaszolt ha kérdeztem, együtt ittunk-ettünk. ^^



Persze, a hörcsögeimmel való játék sem maradhatott el. A két gyermek annyira jól szórakozott, öröm volt őket nézni! Persze, én is. (: Szabinácskámnak olyan élesen visitó hangja volt. Annyit visítozott, ha a hörcsög a közelébe került. persze, mikor a hörcsög nem arra ment, amerre ő volt, hát megfordult s ment utána.
Végül még rajzfilmeket is néztünk. Mondjuk az nekem furcsa volt, hogy a mostani gyerekek ilyen Dexter laboratóriumát meg Johnny Bravot néznek... hiába kérdeztem, hogy Babar A kockásfülő nyúl vagy hasonlókat... őket már ez nem köti le... Azért valahol ez szomorú... Mármint nem az, hogy új rajzfilmet vannak, hanem hogy ezek a rajzfilmek olyan ellenségesek, tele erőszakkal.... vagy lehet, hogy 10-15 évvel ezelőtt is ilyenek voltak? Hát... lehet. (:
Van néhány kép is. (:
















"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből