2011. október 21., péntek

31DNC2012 | Day 3 - Yellow/Sárga

Elérkeztem a 31 Day Challange következő napjához, a sárgához. Ez a minta rögtön megfogott, amint megpillantottam. Egyszerűen imádom! Az eredetit itt nézhetitek meg, ahol Mary még leírást is készített hozzá. A pöttyöző felszereléstől nem kell megijedni, könnyen helyettesíthető, én is azt tettem. ^^ Maga a köröm nagy tetszést aratott az ismerőseim, barátaim körében. ^^ De ami  a legfontosabb, nekem tetszik. Amikor épp rossz a hangulatom, csak rá kell pillantsak és máris jobban érzem magam, igazi energiabombaként hat. 













AVON Pearl Shine egy réteg 
UMBRELLA U-49 (sárga) 3 réteg
MADONNA 03 (fehér)
ORKIDE Art Ist 09 (fekete)
fedőlakkot nem használtam

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből