2011. október 20., csütörtök

NOTD | "Gólyabálos" körmök

Macskaköröm, mert csak gólyabál után, szombaton került rá a fekete, és hétfőn az ezüst. :D








Az utolsó képen a matyós nyakláncommal van, amiben a Gólyabálon is voltam. Itt még nem tudtam eldönteni, hogy ezüsttel avagy anélkül, de inkább az ezüst fele hajlottam, aztán másnap barátnőm, Eme meg is erősített az elhatározásomban, így végül az összes körmömre felkerült az ezüst. (:
Ezúttal sem alaplakkot (mert siettem), sem védőlakkot (mert olyankor mindig lenyomatos lesz alvás után) nem használtam.

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből