2012. április 1., vasárnap

HaviTOP | Március (2012)

Ismét eltelt egy hónap, nézzük hát, mit néztetek a legtöbben a múlt hónapban!




Nekem is egyik nagy kedvencem! Mikor készítettem, nálunk még nagyban -25 fokok voltak, meg sok-sok hó, de ez a szépség előcsalogatta a tavaszt! (:
Itt próbáltam ki először az általam kevert halványzöld lakkot. ^^ Nagyon tetszett ez a manikűr is.



3. Szülinapi Játék!
Bizony, mindjárt itt a szülinapom! Ennek örömére játékot hirdettem , részletekért katt az oldalsávban látható ugyanilyen képre! (:
Ne feledkezzetek meg a Hónap Alkotásáról sem! (:
Bár az ötlet nem az enyém, az eredményt imádom! Ezek szerint, nem csak én. ^^

Hasonlóan a fenti virágos testvéréhez, ő is tarolt a múlt hónapban is. (: 



Imádom ezt a szettet! S ami még ennél is jobb, hogy a tulajdonosa is így van vele!



Múlt szombaton ez volt rajtam a fotózáson. (: Ha minden jól megy, holnap pakolok fel képeket FBre. ^^ 



Itt legjobban maga a fotó tetszik! Ritka, mikor ilyen jó fotót tudok készíteni. ^^



Kellemes csalódás volt ez a lakk! A színét azt imádtam már akkor is, mikor  még nem is volt sajátom. Viszont tartottam a tartósságától... hát nem kellett volna! Hat napja van a körmömön és még szerintem simán bírná kettőt!



Szeressem lakk! Ha van alatta valami, akkor több napig is bírja, ha meg rajta van egy átlátszó fedőlak a két-három napot is megéri. Alap és/vagy fedőlakk nélkül viszont egy nap is kérdéses. ^^


Ennyi lett volna a múlt hónapban. (:

Volt olyan kedvencetek, amely nem került be az e havi Top10-be? Kommentben lehet jelezni. (:

Kellemes áprilist kívánok! (:
Isa




"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből