2012. április 17., kedd

NOTD & Tutorial | Hóvirág/Ghiocei/Snowdrop

Tudom, hogy már nincs szezonja, de ezt készítettem el az áprilisi Hónap Alkotása versenyre. Még van pár nap, így készíthettek Ti is valamit! nem muszáj manikűr legyen, bármi jöhet, a feltétel, hogy sajátkezű alkotás legyen, illetve illeszkedjen a hónap témájához, ami ezúttal nem más, mint a Tavasz!

Ştiu, că nu e sezonul ghioceiilor, dar am făcut manichura la concursul Creaţia Lunei. Şi voi poaţi crea ceva, nu trebie să fie neapărat manichiură, ci ceva "handmade" cu tema Primăvară. Poza şi lincul (dacă există) trimiţi în email pentru mine pănă la 29 aprilie, cu titlul Creaţia Lunei - Aprilie. Adresa mea de mail e găsit pe slidebar. Poza cea frumoasă sta pe slidebarul meu, sub poza lui Talán Attila, pînă la creaţia nouă. (: Sper că e clar. (: Scuzaţi pentru greşeli, nu ştiu prea bine româneşte. :(

An easy spring design. (: 





Nekem nagyon tetszik! Sőt, voltak páran, akik meg is nézték, és érdeklődtek, hogy saját körmöm meg én készítem-e magamnak. ^^ Meg milyen ötletes. :) Mindjárt mutatom a leírást, más virágokkal is meg lehet csinálni, szóval jól variálható! (:
Ha nem értetek valamit, szóljatok. Sajnos a képek néhol elég homályosak...újabban nem vagyunk túl jóban a fényképezőgépemmel. :/


Îmi plac designul acesta, şi nu numai eu, ci oamenii din magazinele unde am fost azi cu prietena mea. (: Au întrebat că e a mea sau am unghii false; (: Nu numai ghiocei putem creai, ci alte flori cu alte culori. (: Dacă nu e clar ceva, întebaţi!
Pozele uneori nu e prea binefiindcă aparatul meu de foto nu funcţionează bine. :(




Lakkok, amelyeket használtam: /Ojele folosite: /Polishes I used:
CHISSÁ 237
RevOlline Millenium

Az első link az, ahonnan inspirálódtam, a másodikat most kaptam.
Prima a dat inspiraáia, a duoa am gúsit acuma.
First was my inspiration, and I found the second now.
http://mariasnailpolishblog.blogspot.com/2012/03/snowdrops-vintergkker.html
http://mariasnailpolishblog.blogspot.com/2012/04/small-yellow-spring-flowers-sma-gule.html

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből