2012. május 11., péntek

Tutorial | Newspaper/ Újságpapír technika


Már jó rég beígértem ezt a leírást, sőt, el is készült, még januárban. Sajnálom, hogy eddig húztam az időt.
Elkészíteni roppant egyszerű!
Amire szükségünk van:
-világos színű alaplakkra
-újságpapírra
-alkoholra (én kékszeszt használtam)
-egy kis edénykére, amibe az alkoholt öntjük (én a gyerekkoromból megmaradt egyik kis játék tányérkámba töltöttem, egy évtizede még képzeletbeli leves, ma már kékszesz kerül bele.^^)
-fedőlakk (ez nagyon fontos, különben seperc alatt lekopik a festék!)




Ez még a leopárd mintás körmömnél készült. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem azóta is egyik nagy kedvencem. ^^

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből