2012. június 29., péntek

31DNC2012 & Tutorial | Day 15 - Delicate print

Elkészült a 31 Day Challange következő darabja. No, nem most, vagy jó 3 hónappal ezelőtt, de ismertek, bele is pusztulnék, ha valamit rögtön felpakolnék a blogra...-.-

Rengeteget gondolkodtam, hogy mit is alkothatok az "érzéki" napra. Sok bloggrina elegáns nyomdát használt. Ami gyönyörű valóban, de nekem olyanom nem volt. Gondoltam én másra is, de valahogy egyik sem volt az igazi. Aztán egyik este mintegy isteni szikraként beugrott: csipke! :)
Így megszületett a csipkém. Amit imádtam! Szerintem nagyon jó lett. S készítettem hozzá leírást is. :)











Remélem, érthető, kivehető! :)
Bella

Ui: Remélem, nem unjátok még :D Szóval játék van nálam, részletek az oldalsávban, gerberás képre kattintva. :)
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből