2012. június 28., csütörtök

Kreatív | Gejzírek

Nem tudom, itt a blogon említettem-e már, de más csomózós lányok blogjain igen, hogy kedvencem a gejzír minta.Ennek ellenére eddig csak kettő készült belőle, de mindkettő saját részre! :D Látszik is rajtuk, jól meg vannak már gyötörve. :D
EDIT: Juj, majdnem elfejtettem, idén készült még egy gejzír, nemzeti színekben! Nézzétek meg azt is. :)
A narancssárga az még a tengeren készült 2009-ben, ott is fotóztam, azon kevés karkötőim egyike (pontosan 3 db ilyen karkötő van), amelyek még a Fekete tengert is megjárták, így sós vízből is kaptak eleget. :D








Nem a legjobb minőségűek, mert a középső kivételével az összes a telefonommal készült. A fényképezővel a régieket nem igazán fényképeztem, mert szegénykéim már olyan elviseltek. :D Ahogy ez kicsit látszik is a középső képen. ^^ De szeretem őket így is. :)

A gejzír mintáról még annyit, hogy talán a legegyszerűbb s mégis legmutatósabb mindközül. :) Ha kedvet kaptatok hozzá, látogassatok el Soldi és Anita oldalára, én is ott kupálódtam ki. :D

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből