2012. augusztus 9., csütörtök

31DNC2012 & Tutorial | Day 16 - Tribal print (vol 1.)

Ígéretemhez híven, folytatom a 31 napos kihívást. Verus kezdeményezésére még jó pár magyar lány is belefogott, így remélem, most már nekem is sikerül befejeznem. Ideje is lenne október óta, nem igaz? :)
Úgy jártam most is, mint a Summer Challenge 2012 Picnic(első, második) és Fruit (első, második) napokkal: nem tudtam dönteni, hát kettőt készítettem.
Az elsőt láthatjátok ma, ehhez készült leírás is, de nem tudatosan. Csak lefényképeztem, hogy megmutassam, mennyire szép a kék árnyalat, aztán valahogy készült kép az összes lépésről. S ha már kész voltak a képek, miért ne vágjam össze és készítsek egy képes tutorialt, nem igaz? :)
A másik manit majd holnap mutatom. :)

A fehér kivételével az összes lakk az új szerzeményekből való.








Ilyen gyönyörű az új Rapsodi kék lakkom

 Képes leírás, szerintem érthető, de azért lentebb olvasható leírás is:

1. Alapszín a lakk fedésétől függően 1-2 avagy 3 réteg.
2. Egy másik színnel középre húzzunk egy vastagabb csíkot.
3. Készítsünk fehér cik-cakot, majd az alaplakkal való találkozásnál húzzunk vékony választóvonalat.
4. Egy pontozó segítségével készítsünk pöttyöket a negyedik színből mindegyik háromszög közepébe.
5. Jöhet a fedőlakk.

No, ilyen egyszerű az egész! :)

Az ötletet Brittney manikűrje adta.

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből