2012. október 7., vasárnap

NOTD | Halloween Challenge - Spiderweb

Elérkezett a Halloween Kihívás 3. napja is, mégpedig "pókháló" témában. A mai manikűröm szerintem az egyik legjobban sikerült. :)
Még akkor készítettem el, amikor a Rimmel Black Charries lakkját bemutattam. Így visszagondolva örülök, hogy lőre elkészítettem a manikűröket, mert most egyetem meg egyéb dolgaim miatt nem jutna időm rá. Már 9 napja vagyok itt, de csak tegnap délelőtt jutott időm lemosni az előző, utazós manit és este készíteni egy újat (képekkel majd jövök^^).
Amúgy eléggé megvisel egy a távollét. Nem gondoltam volna. tegnap nagyon ki voltam akadva emiatt. Egész héten nem volt problémám, hisz akkor mindenki itt volt, de most mind a négy szobatársam haza utazott és én maradtam itt egyedül. Borzasztó érzés, hogy ők most otthon vannak, a saját agyukban, én meg olyan messze vagyok az otthonomtól, hogy jobb esetben novemberben, rosszabban majd csak karácsonykor mehetek haza. :(( Már szeretném megölelni Édesanyámat és játszani a hörcsögeimmel. Péntek éjjel is azt álmodtam, hogy valamilyen csoda folytán nekem is sikerült haza utaznom és kis hörcsögök vártak otthon. :) És az egyiküket elhoztam magammal a bentlakásba.
7 éve vannak folyamatosan hörcsögeim, most a hiányuk még jobban megvisel, mint a szüleim, a szobám hiánya. :(

De nagyon elkalandoztam,még mielőtt ismét elsírnám magam, inkább mutatom a képeket. Az inspirációm Jacki manikűrje volt.









A mai kód (használatához képes útmutatót itt találsz)


<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
                document.write('<script type="text/javascript" src=http://www.inlinkz.com/cs.php?id=199280&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');</script>
<!-- end InLinkz script -->



Aki elmulasztotta volna az előző két napot megtekinteni vagy saját munkáját feltölteni, még megteheti: sütőtök itt, vér itt.

Az elkészített manikűrök "pókháló" témában:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből