2012. október 20., szombat

52WNC2012 | Week 39 - Dry marble mani

Jelentem, hazaértem a gólyatáborból. Nagyon jól telt, készítettem néhány képet is, de ezt majd holnap mutatom! ;)
Eléggé el vagyok maradva az 52 hetes kihívással. Pedig a manik még időben készülnek le, csak aztán posztolásra nem kerül sor.
Ez a manikűr is elkészült még otthon, mikor az Oriflame Tender Peach lakkját bemutattam. Nekem nem jött be, nem sikerült túl jól, meg őszintén szólva nem is látok különbséget a dry marble és a needle marble technika között.
Lényegtelen. Azért a képeket még megmutatom.







Kellemes estét kívánok!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből