2013. április 20., szombat

Recept | Mikrós bownie

Még január végén készítettem ezt a finomságot, a Flóra játékára. Aztán mégsem tettem fel a blogra, s azóta csak ült a mappácskámban. De ma végre eldöntöttem, hogy megmutatom nektek! :)




Az alapmasszát a kakaós bögretésztám adta, annyi különbséggel, hogy kihagytam belőle a sütőport, ami ugyebár Flóra szerint a bownie-ba nem jár. :)
 Aztán daraboltam bele egy kis csokit és barackot a barackbefőttemből. Mindent jól összekavartam, 5 percre mikróba tettem és voálá! :) Szobatársaim is kaptak egy-egy szeletet, mindenkinek nagyon ízlett! :)



Ti szoktatok mikrós édességeket vagy egyéb kaját készíteni? :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből