2013. május 23., csütörtök

Teszt | Gabrini lakkjaim


Gabrini 3D 07 - nude
Állagát tekintve talán kissé folyékonyabb, de egy rétegben használva akár francia alapként is lehet használni! Két rétegben már jól fed, de még elbírt volna egy réteget, így minden bizonnyal, ha majd csak magában fogom hordani, három réteget fog kapni.
Az ecsettel nem nagyon vagyok megelégedve, átlagos, de nem az a szeretem-átlagos. :S Hosszú, merev. De ennek ellenére azért lehet vele dolgozni.
Az 3D kollekciós Gabrini lakkoknak imádom a kupakját! :D



Egy réteg

Egy réteg

Két réteg

Két réteg


Kipróbáltam a Rapsodi 304 társaságában is, hogy megnézzem, mennyire hasonlít a két lakk.  Ti is láthatjátok, hogy a két lakk alig tér el egymástól. Sőt, én inkább azt mondanám, csak állagukban, a Rapsodinak elég két réteg is a szép fedéshez, de a végeredmény ugyanolyan.^^
Gyűrűs ujjamon a Rapsodi 304



Gabrini 376 - rózsaszín
Ezt a lakkot is születésnapomra kaptam, a csajok nagyon eltalálták, mert már régóta szerettem volna egy ilyen rózsaszín árnyalatot. ^^
A színét nagyon szeretem, viszont az ecsettel továbbra sem vagyok megbékélve. Még mindig túl merev, kicsit nehézkes vele dolgozni.
Állagát tekintve picit folyékony, én az első réteg felvitele közben azt hittem, három sem lesz elég. Ennek ellenére, két rétegben már viselhető, de a vakus képeken jól látszik, hogy bizony elbírna egy harmadik réteget is.







Gabrini 387 - mentazöld
A harmadik lakk, amelyet a csoporttársaimtól kaptam. Hasonló színem már szintén volt, de nem bántam, mert már félig van csak, és egyre jobban sűrűsödik.
Az ecsetet továbbra sem szeretem, és fedéssel ugyanúgy vagyok, mint az előző rózsaszínnel, itt is azt hittem, hogy három rétegre is szükség lesz, végül csupán kettőt használtam.
Egy réteg

Két réteg



Két réteg, vakuval


Gyűrűsujjamon kipróbáltam a Rapsodi 339-es lakkot is. Azért látszik, hogy a két lakk egy nagyon picit eltér egymástól.


Még van két Gabrini csillámos lakkom, ezekkel tökéletesen meg vagyok elégedve, egyszerűen imádom a színűket, egyetlen gond, ami amúgy egy sima átlátszó lakkal orvosolható, sőt, még néha kifejezetten tetszik is, az az hogy, félmattra szárad.

Gabrini Glitter  G 04 - Teal árnyalatú csillámos
A negyedik lakk, amit a csoporttársaimtól kaptam.^^  Nagyon ráhibáztak. :)







Gabrini Glitter G 06 - királykék csillámos
Ez a lakk is szülinapi ajándék, de ezzel már saját magamat leptem meg.^^





Kipróbáltam őket a CR Greentea lakkján is:


Nektek van a márkától lakkotok? Meg vagytok vele elégedve?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből