2013. május 25., szombat

NOTD | Strasszos, glitteres, repedezős francia

Avagy a Hétköznapi körömkihívás következő manikűrje.

Eddog sosem készítettem strasszos manikűrt úgy, hogy viseljem is, mert féltem, hogy a kő egy-két óra elteltével lepattan, akkor meg a manikűr is tönkre megy. Aztán szobatársam mondta, hogy de nem jön le, de én leintettem, hogy tuti csak zselében tart sokáig.
Aztán most kipróbáltam, de csak a bal gyűrűs ujjamon, a jobb gyűrűsre ugyanolyan kis glitterek kerültek, mint a többi ujjamra. És vártam. Vártam kedd reggel, hogy nem lesz meg, vártam kedd este, majd szerda reggel... és mindig megvolt! Végül csak ma, péntek este szedtem le én. De magától még nem jött volna. Szóval annyira fellelkesültem, hogy ma rögtön mentem, és vettem még két színű kövecskét (nem mintha eddig nem lett volna kövem, mert volt így is három vagy négy féleˇˇ )

No de befogom végre a szám, és mutatom, hogy mit alkottam:








Használt lakkok:
Y&F 01

Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből