2013. június 8., szombat

Teszt | Leydi 840 és 843


Már elég rég óta mondogatom, hogy nagyon szeretem ezt a márkát. De otthon sehol sem találtam. Aztán itt, a kolesz melletti egyik boltocskában volt egy csomó! :) Időközben új csomagolást is kapott a márka, amit egyszerűen imádok! :) Szóval jól be is vásároltam a márkából. ^^ A 843-as és a 788-as árnyalatból rögtön kettőt is, a játékra. :)



Az üvegben csak úgy csillog-villog-szikrázik! Egyszerűen imádom, a színét is! :) Sajnos egy picit csalódtam, mikor felkentem, mert elég kevés csillám került fel. Bár ha lehet választani a sok csillámos és a kevés csillámos megoldás között, akkor már inkább ez, mert így még rá lehet menni, viszont a sok csillámból levenni már nem lehet, ha a körmökön van. xD Gondolom, értitek a logikám annak ellenére is, hogy elég béna módon sikerült megfogalmaznom. xD Végül félmattra száradnak a lakkok, de ez engem különösebben nem zavar. A képeken egy rétegben láthatjátok őket. :)

Leydi 843 - magenta csillámos lakk




Sajnos a fényviszonyok miatt csak erről a lakkról készült ecsetes kép, és erről se tökéletes, de a másiké is pont ilyen.


Leydi 840 - lila csillámos lakk




Ugye milyen csodásak? :) Olcsó lakk kategóriában nálam még a Rapsodi sem veri ezt a márkát.^^

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből