2013. augusztus 14., szerda

Teszt | Essence - Little Miss Sunrise

Ez a lakk is az unokatestvéremtől kapott pakkban volt benne. Mustársárgának mondanám, a sárgák közül az egyik kedvenc árnyalatom, s bár a körmökön nem igazán szeretem a teljesen sárga lakkozást, ez a lakk szerintem még úgyis jól áll.




A tartósságáról sajnos még nem tudok nyilatkozni, mert egy-két óránál tovább eddig sosem volt a körmömön, de ha sikerült tovább is viselni, mindenképp pótlom.
Az állaga kicsit folyékony szerintem, nem is csodálkoztam, mikor a tökéletes fedés érdekében 3 rétegre volt szükségem. Nem kell megriadni, ez a három réteg is nagyon gyorsan megszáradt, a száradási idővel abszolút meg vagyok elégedve.
Az ecsetet egyszerűen imádom, kis dömzsi, széles, tökéletesen lehet vele lakkozni, egyszerűen olyan, amilyennek szeretem az ecseteket.




Egy réteggel

Két réteggel

Két réteggel


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből