2013. szeptember 22., vasárnap

Teszt | Flormar Matifying Top-Coat

Nagyon rég óta fájt a fogam egy matt fedőlakkra. Itthon csak Rimmel-eset lehet kapni, de Kolozsváron találtam Flormartól is, így mielőtt eljöttem volna, beszereztem egyet. Be kell vallanom, nagyon meg vagyok vele elégedve! Eddig két lakkon próbáltam ki, mindkettőt majdnem egy-egy hétig hordtam és egyiken sem kezdett ismét fényleni, ahogy oly sok más mattítónál hallottam.




Classics Glamour 129-en

Classics Glamour 157-en

Nektek van matt fedőlakkotok? Meg vagytok vele elégedve? Szeretitek használni?
Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből