2013. augusztus 13., kedd

NOTD | Fürdőruha inspirálta manikűr

A hétköznapi körmös kihívás következő állomása. Mikor kiválasztottam az inspirációs képet és elkészítettem azt, nem is tudtam, hogy pár hét múlva ismét összetalálkozok vele. Nagyon meglepődtem, mikor az egyik frissen kapott karakteremről, Elviráról (Sharon Kavjian arcképe) mentettem le képeket és beleszaladtam a képbe. Mikor ezt a manikűrt elkészítettem, még nem is tudtam, hogy egyik leendő karakterem rajta a modell. (: A Sors keze.^^








Használt lakkok:

És a sokat emlegetett inspirációs kép, Elvirámmal. <3
Sharon Kavjian

Ez pedig az eredeti inspirációs kép, a modell nevét nem tudom.
A többiek munkája:



Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből