2013. november 23., szombat

Manikűrvadász | 5. forduló - Összefoglaló


Sziasztok lányok!

Ismét véget ért egy forduló, s én nagy örömmel fogtam hozzá az összesítéshez. mint ahogy az már nálunk megszokott, most is rengeteg, szebbnél szebb mani készült! Ezúttal Viki a Cheap and Chic look bloggerinája látta el a háziasszony teendőit, nagyon nagy köszönet érte, remek munkát végzett! <3
Vikinél erre a fordulóra 38 résztvevő jelentkezett. Sajnos ezúttal is akadt olyan, aki a megszabott időpontra nem tudta teljesíteni az elvállalt manikűrt, de ennek ellenére várjuk őket vissza a következő fordulókra is! :)

Akkor nézzük is a szép manikat, ki kitől és mit vadászott. Ahol megtaláltam az eredeti manikűrt, azt is beillesztettem a levadászott manikűr után.



1. Dii a Whis for beauty bloggerinája ismét óriásit alkotott, egy meseszép szegecses-csillámos manival érkezett erre a fordulóra. Eredetije Occhi Azzurri blogján látható, Rózsaszín özön néven.

2. Figyelem, aki éhes, az most menjen el kajálni, aki pedig már evett, most garantáltan újra megjön az étvágya, ugyanis Regi, az Occhi Azzurri blogról egy oltári gustra muffinos manikűrrel tért vissza a vadászatból, az áldozat pedig nem volt más, mint Niki muffinos tutorialja. Én szívesen megkóstolnám! És ti? :D

3. NikiNikkii fashion blog írója egy igazán szép álomfogós manikűrt készített Pankától. Elmondása szerint nem változtatott sokat rajt, ez nem is baj, hisz így is nagyon szuper mani lett belőle, s ez a lényeg! ;)

4. Panni ismét Ivettnél vadászott, de elmondása szerint nem bánta, hisz így el tudta készíteni azt a halálfejes manit is, amely helyett a 3. fordulóban végül más manikűr készült. Amúgy azt hiszem, ez a színes, bohókás halálfejes manikűr a mexikói kultúrából származik, terjedt el. Náluk a hallottak napjának nagy hagyománya van.

5. Egy igazi blog-barátság kialakulásához asszisztálhatott a Manikűrvadász, aminek én személy szerint nagyon örülök. A delikvensek Ivett és Liza voltak, előbbi választott utóbbi blogjáról, ráadásul egy szép kis pöttyös manikűrt.

6. Liza már a 3. manikűrvadászon vesz részt, mint említette, mindig alig várja, hogy megtudja, ki lesz a párja. Ezek szerint ezzel nem vagyok egyedül. ^^ Ezúttal Bree blogját kapta, és egy nagyon szép alkotást hozott össze, átalakítva az eredeti verziót. Nekem indesetre nagyon tetszik a végeredmény!

7. A következő vadászlányunk egy gyönyörűséges, csupa csillám manikűrrel örvendeztetett meg bennünket, be kell valljam, én teljesen oda vagyok érte, alig várom, hogy elkészíthessen én magam is! Igen, jól értettétek, a kis drágát le is mentettem az inspirációs mappácskámba! :) Amúgy a készítője Bree, a prédát pedig Illustól vadászta le. (:

8. Illus a Fiatalos blog szerzőjének, a kezdeti nehézségek ellenére végül csak sikerült kiválasztania egy manikűrt YouYou-tól, így készült ez ez a csillámos alkotás, mindkettőnk egyik kedvenc márkáját, a Rapsodit használva alapként
(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy nálam is épp két ilyen márkájú lakkot lehet nyerni, részletek az oldalsávban. ^^)

9. You You, akinek amúgy valóban ez a neve és a Marlenka Blog írója, most vett részt először a vadászaton, legnagyobb örömömre nagyon jól érezte magát. :) A blog még új volt számomra, de biztos visszatérek még, le is mentettem. :) Amúgy You You Aggie-nál nézelődött, s végül egy újságpapír technikával készült manit hozott nekünk.

10. Aggie a LakkHatalom blogról ismét nagyot alkotott! Egy eddig számára ismeretlen blogról, a Beauty L'amour internetes naplóról választott. Szerintem remek volt a választás és a kivitelezés is! Olyannyira szerettem, hogy már az inspirációs mappácskámban lapul! (:

11. A Manikűrvadász az egyik legjobb oldala az, hogy új blogokat fedezünk fel! Ebben a fordulóban is rengeteg új blogot találtam, egyikük a Gabica által szerkesztett Beauty L'amour. Szerintem nézzetek be hozzá, nekem nagyon tetszik. :) De hogy az elkészül manikűrről is ejtsek végre pár szót, Gabica ebben a fordulóban Mannától választott, nem is csodálkozom, hogy nehéz volt a döntés, de szerencsére végül sikerült a választás, s így készült el ez a strasszos szépség.

12. Manna ismét szépet alkotott, ezúttal egy romantikus rózsaszín-fekete-Párizs-szívecske-csipke kombót hozott Ciskától. Én imádtam. :) Mannánál megnézhetitek matt és fényes változatban is. (:

13. FranCiiskát (lenti kép) az Unaloműzés alapfokon blog írólányát szintén most ismertem meg, de nem okozott csalódást! Mindenkinek ajánlani tudom! (: Már alig várta, hogy részt vehessen a Manikűrvadászban, ami, megvallom őszintén, nagyon jól esik nekem, mindig öröm ilyen megjegyzéseket olvasni! Párként Verust (fenti kép) kapta, nehéz volt a választás, végül egy tavaszi színekben pompázó körömfestéssel dobta fel az őszt! Tökéletes választás volt! :)

 14. Eszti a Makeup On A Budget bloggerinája ezúttal Máriától választott, mégpedig egy saran wrap technikával készült manikűrt.

15. Marcsi a Maria's Nail blogerinája egy dögös leopárdos, nude-fekete-piros manit hozott nekünk, eredetije a nemrégiben indult Lakkalandok blogon található.

16. Juditnak, a Lakkalandok bloggerinájának az utolsó löketet a Manikűrvadász adta meg, hogy megnyissa saját blogját. Ennek valóban szívből örülök! :) Amúgy Judit oldalát már egy ideje nyomon követem, nagyon szeretem az alkotásait, igaz, még nincs túl sok belőle, hisz kezdő blogról van szó, de érdemes betérni hozzá is! :) Sokunkhoz hasonlóan, Judit s már alig várta a következő fordulót, Lexát kapta párnak, így rögtön a bőség zavarába ütközött. Végül egy menta manit választott, melyet kicsit "ősziesített".

17. Glitterfingers Lexa ismét nem hazudtolta meg magát! Nagyon ötletesen feldobta a ~Gothic Beauty Blog~ról levadászott, újságos technikával készült manit.

18. Niki a Gothic Beauty Blog írója majdnem kihagyta ezt a fordulót, ám az utolsó pillanatban mégis sikerült elkészítenie a manikűrt, amelyet Zsozsótól választott. Köszönjük, hogy végül mégis csak velünk vadásztál, Niki! :)

19. A SakkLakk blog is újdonság még a számomra, írója, Zsozsó olyannyira átalakította Bia manikűrét, hogy csak a technika maradt meg, amely a tribal print volt.

20. Bia (lenti kép) a Smink és a többi blogról egy olyannyira aranyos manikűrt választott Pankától (fenti kép), hogy az én cukifaktorom azonnal kilengett! <3

21. Panka (jobb alsó) a Panka Körmök blogról egy igazán játékos, sőt, népszerű manikűrt választott Elíztől (felső kép), mégpedig egy puzzle-set. Az előző fordulóban Roni (bal alsó) is ugyanezt választotta Elíztől! :) Sőt, tavaly nekem is volt hasonló puzzle manikűröm. :) Szerintem Panka változata nagyon jó lett, nekem bejött, hisz a színek is játékosak így együtt.

22. A cukifaktorom még jóformán vissza sem nyerte a cicás mani miatt igencsak felszaladt értékét, mikor megpillantottam Elíz alkotását. Hát kérem szépen, ez aztán cuki a negyediken, de komolyan! Az eredetit a Testvérkodex blogon tekinthetjük meg.

23. Messy, a Testvérkódex blog egyik írója is jelentkezett az újabb fordulóra, Petrától kellett választania és egy pávás manit vadászott le. Köztudott, hogy imádom a pávákat, szóval gondolom, említenem sem kell, hogy mennyire odavagyok érte. :D

24. Már vártam, hogy mikor bukkannak elő a kaviár gyöngyös manik! Az előző fordulóban sajnos kimaradtak az ilyen manik, most Petra ezt pótolta! :) Az eredeti, Az a Lány blogjáról származó arany színvilágot Petra ezüstre cserélte.

25. Szilvi az Az a Lány bloggerinája Naomitól választott, de kis baja akadt a technikával, sőt, még újra is kellett készítenie a manikűrt. Elmondása szerint most készített életében először francia manikűrt, szerintem nagyon jól áll neki, szerintem készíts Szilvi máskor is! ;) (Tanácsolja ezt az, aki maga is szökőévente él ezzel, annak ellenére, hogy kedveli a francia manikűröket.^^)

26. Naomi (lenti képek) rögtön két manikűrt is hozott a Beautycrums (fenti képek) blogról! Az elő a kedvencem, az egy gyönyörű arany lakk, gyűrűsujjon feldobva glitterekkel, eredetije itt, míg a második egy triplán ruffian manikűr, ami szintén jól sikerült, Vattacukor eredeti változata pedig itt érhető el.

27. Vattacukor Virág Rékától választott egy csillámos manikűrt. A sötétkék lakkot nagyon jó feldobja a Berry M csupacsillám lakkcsodája. :)

28. Réka a Pictures of my life bloggerinája gondolt egy merészet és Pancsitól két manikűrt (középső és alsó kép) gyúrt egybe. Szerintem nagyon jó lett ez a megoldás! :)

29. Pancsi Thimmykétől választott, egy szerintem romantikus, véleménye szerint őszi manikűrt, szóval maradjunk annyiban, hogy egy nagyon szép, őszi-romantikus lakkozást. ^^

30. Thimmyke Nailwonderland-ra látogatott vadászatra és egy remek, vidám és színes manikűrt hozott nekünk mutatóba.

31. A Lora in Nailwonderland bloggerinája a Bikira lányoknál vadászott, s végül elhozta nekünk a forduló második, ezúttal már sötétebb színekbe öltöztetett álomfogós maniját.

32. A Bikira lányokat Roni képviselte ebben a fordulóban, a Katy-tól választott egy csillámos manit. Nekem tetszik a végeredmény.:)

33. Katy is azon kevés körmös lány közé tartozik, kik már  legelső fordulóban is részt vettek. Sőt, ő az egyetlen, aki mindig meg is említi, hogy bizony-bizony, ez a kezdeményezés tőlem származik, ezúttal is hatalmas köszönet érte! <3 S ha már a szívecskénél tartunk, Katy is épp egy ilyen kis csodás manikűrt alkotott Vikitől.

34. A jelenlegi forduló házigazdája, Viki a Cheap and Chic look blogról Ingridtől vadászott, méghozzá egy szintén őszi ombre manit, melyet pöttyökkel dobott fel.

35. Ingrid a F*ck Yeah Pretty Nails bloggerinája ismét tőlem vadászott, hisz a legelső fordulóban is tőlem alkotott, akkor egy romantikus-vintage manikűrt készített. Ezúttal az egyik kedvenc lakkozásomat, a pitypangot gondolta újra.

36. És végül jöjjön az én manim, melyet rengeteg gondolkodás árán tudtam csak kiválasztani Dii blogjáról. A végeredményt egyszerűen imádtam! :)

És egy kis cukiság, akiről még több képet láthattok az eredeti bejegyzésben, s aki, a hozzászólásokat ellátva minden bizonnyal az 5. Manikűrvadász kis sztárjának számít.^^

Ennyi volt hát az 5. forduló. Rengeteg szebbnél szebb manikűr készült, voltak újak és régi játékosok egyaránt, sőt, szép számmal olyanok is, akik már a legelső alkalom óta együtt vadásznak velünk.
Viki jóvoltából megvan a következő, 6. forduló háziasszonya is, aki nem más, mint 

Dii, a
Wish for beauty bloggerinája!

Úgyhogy csekkoljátok gyakran az oldalát, hátha kikerül a felhívás! ;)

Az előző fordulók összesítései a Manikűrvadász oldalán érhetőek el.

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből