2014. február 1., szombat

HaviTOP | Január (2014)

Ma egy régi rovatot szeretnék kicsit felújítva ismét útjára engedni. Régebb a 10 legnézettebb bejegyzést mutattam meg nektek, most kicsit változtatok rajta, s nem csak a Ti kedvenceteket, de a sajátomat is bemutatom. Kezdjük is hát. :)




Amelyek nekem is nagy kedvenceim voltak, félkövér, dőlttel szedtem. Ezeken kívül még januárban akadt olyan manikűr, amelyet én nagyon szerettem, de a havi legnézettebb 10 bejegyzés között nem kapott helyet.

Én teljes mértékben meg vagyok elégedve az elmúlt hónappal, remélem, a hátrelévő 11 is ennyire jól és manikűrökben gazdagon fog telni. Persze, az elvárásaimat azért nem sikerült minden tekintetben teljesítenem, hisz megfogadtam, hogy minimum két recept kerül ki minden hónapban a blogra, ebből csak egyet sikerült teljesíteni, illetve könyvajánlót sem írtam, pedig az is be volt tervezve. De remélem, februárban sikerül arra is sort keríteni. :)

Ma még jövök két bejegyzéssel. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből