2014. április 9., szerda

NOTD | Kékben az autizmusért

Sziasztok!

Min azt bizonyára sokan tudjátok, április 2-án volt az autizmus világnapja, de az egész hónapban szerveznek kampányokat, hogy felhívják a figyelmet az autizmussal élő emberek problémáira.

Instagramon is fut egy kezdeményezés, ehhez csatlakoztam ezzel a manikűrrel. :)





Inspirációmul Mary Monkett egy régebbi egyszerű, sárga-arany manikűrje adta.

Amúgy nagy szerelem ez a lakkozás. :) Nagyon szeretem ezt a kék pasztell lakkomat, amit még Katitól kaptam. Sajnos, már alig van belőle. :( Azt hiszem, lassan új kék pasztell lakk után kell nézzek.
A gyűrűs ujjamra a Golden Rose Galaxy kollekciójából került egy darab. Eddig azt hittem, hogy a lila/rózsaszín-arany lakkcsodát nem lehet felülmúlni, tévedtem! Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a kék-arany változattal! *.* A kis szegecsek meg kis aranyosan feldobják az egészet. Mivel a GR lakk homok hatású, nem akartam átlátszó réteget húzni rá, így viszont mindkét ujjamról leesett már egy-egy szegecs, holott csak tegnap este készítettem. :(
A fekete-fehér glitteres CR lakk elég furán viselkedik. Ma reggel mikor felébredtem, összement! elég fura lett a lakkozás széle. :/ Mondjuk, annyira azért nem zavaró, hogy le kelljen mossam, az avatatlan szemeknek valószínűleg fel sem tűnik. ^^

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből