2014. április 15., kedd

Manikűrvadász | 8. forduló

Sziasztok!

Végre eljött a következő Manikűrvadász fordulója is. Bevallom őszintén, én már alig vártam! *.* A mostanit, mely sorban a 8-dik, Thimmyke vezényelte le, ezúton is köszönet érte! :)

Én Yvuus blogját kaptam páromnak. Jó pár manikűr került a "Lehetséges" mappámba. Végül egy kis egyszerű manikűrt választottam, de imádtam hordani! Még mindig teljesen oda meg vissza vagyok a GR Galaxy lakkjaiért! Olyan gyönyörűen szikráznak a napfényben. *.* Sajnálom, hogy nincs róla képe. :(







Fent az eredeti, lent az enyém. :)

Én már tudom a következő forduló háziasszonyának nevét is. Ha minden jól megy, hétvégén jövök az összefoglalóval, akkor megtudhatjátok Ti is! ;)

Addig is lessétek meg a többiek vadászatait is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből