2014. június 3., kedd

NOTD | Túlzásokba esve

Sziasztok!

A mostani posztban a csillámoké lesz a főszerep. A Manikűrvadász játékon Ciskát kaptam páromnak, több manikűrje is megihletett. A levadászott manit majd ma este láthatjátok. :) Előtte viszont elhoztam nektek egy másik csupacsillám alkotást, amelyet szintén a Ciska egyik manikűrje ihletett, mégpedig ez.
Mostanában csak annyi energiám van, hogy kifessem egy lakkal a körmeim, aztán max még teszek rá egy-két követ vagy szegecset és egy hétig hordom. Épp az tetszett meg a Ciska alkotésaiban, hogy azok többsége is ilyen egyszerű, de mégis mutatós manikűr. Ezt a manikűrt elnézve jutott eszembe, hogy milyen rég nem volt csak simán kifestve egy színnel, aztán egy topperrel feldobva a manikűröm. Igen ám, de aztán eszembe jutott, hogy a Pocahontasos manikűrömnél milyen jól nézett ki a nude alapon az a sok csillám. Hát gondoltam, kipróbálom most is. Bár ezúttal a S-he aranypelyhes barna lakkja szolgáltatta az alapot.







Higgyétek el, élőben valahogy sokkal jobban nézett ki. :D De akkor is túl sok(k) volt ez a csillámrengetek a számomra. Úgyhogy amint lejárt az épp sorra következő két vizsgám és maradt egy szusszanatnyi időm, le is mostam, aztán elkészítettem az eredeti elképzelést. Ezt:



Erre ebbe meg belenyúltam. :( Meg már nem is volt kedvem annyira a csillámokhoz, hogy kijavítsam a hibát, így lemostam és helyette elővettem a GR mákos-pipacs lakkját, mellyel egy másik manikűrt készítettem, szintén Ciskától, de arra majd egy külön bejegyzést szánok. ;)

Ti hogy vagytok a sok csillámmal? Jöjjön vagy maradjon?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből