2014. augusztus 27., szerda

NOTD | Fesztiválozósak

Sziasztok!

Bár a fesztiválozó idénynek már lassan vége, megmutatok nektek négy manit, ami szerintem tökéletes egy-egy ilyen rendezvény alkalmából. Mindegyikhez a tegnap bemutatott GR-Carnival topperek egyikét használtam fel.






Az előző két mamit akár úgy is el tudom képzelni, hogy egyik kézen az egyik, másikon a másik variáció. :) Kis bohókás, vidám lenne az összhatás. :)

A következő manikűrt az idei Tusványoson hordtam. Imádtam, de komolyan! :)



Az utolsó, piros manikűrt pedig az EMI Táborban, az is nagyon kedveltem, de részletes kép majd csak szeptember elsején jön róla, ugyanis azt a manit szántam a 31 napos kihívás első témájára is. :)

Nektek melyik tetszik a legjobban? Nálam a szürke és a piros-fekete vetekszik egymással. ^^

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből