2014. október 19., vasárnap

Nyereményjáték | Őszi játék


Sziasztok!

Tegnap kicsit ügyeskedtem és hirtelen felindulásból kicsit változtattam a dizin, fejlécen. Az elmaradt válaszokat is pótoltam, tudom, csúnya dolog, hogy olyan sokáig nem válaszoltam a kommentekre, de most bepótoltam, és köszönöm nektek, hogy az elmúlt hónapok alatt sem hagytatok szó és komment nélkül!
Mivel ilyen aranyos olvasóim vagytok, ráadásul a blogon is rég nem volt már játék, úgy döntöttem, itt az ideje kicsit pótolni az elmaradást ezen a téren is. Pár hete vásároltam két Miss Sporty lakkot, egyszerűen imádom őket, így úgy gondoltam, egy kedves olvasómat is meg fogom ajándékozni egy-egy darabbal.



Magáról a nyereményről még nem készült kép, mert nem teljes a csapat, de amit eddig tudni lehet róla:
-Miss Sporty Crush On You 061 körömlakk
-Miss Sporty Crush On You 063 körömlakk
-még egy két általam választott, egyelőre meglepi lakk
-általam készített csomózott karkötő
-apró meglepi

Amint teljes lesz a csomag, készítek róla képet is! :) Az apró meglepiről persze nem, mert az valóban meglepi lesz majd. :) A nyeremény publikus része =végül még két lakkot választottam a Miss Sporty mellé^^)


Mivel a hűséges olvasóimat szeretném jutalmazni, rengeteg esély szerezhető, mondom is, hogy hogyan:
*Légy követőm itt a blogon, FaceBook-on vagy Instagramon - kötelező a három közül az egyik! - 1 esély
*Oszd meg a játékot valamilyen formában - Rátok bízom, hogy blogon (oldalsáv vagy bejegyzés), FaceBookon, Instagramon teszitek-e, a lényeg a NYILVÁNOS megosztás, értelemszerűen annyi esélyt szereztek, ahány felületen megosztjátok, de minimum egy kötelező. - 1-3 esély
*Kommentben a bejegyzés alá írjátok meg, hogy honnan vagytok (ország), hol-milyen néven követtek, hogyan osztottátok meg a játékot és az e-mail címeteket, de a vízjeleitek számát ne! - kötelező!

Természetesen további plusz esélyek nyerhetők a vízjeles vadászattal, ennek a kis játéknak legutóbb is nagy sikeres volt, így úgy gondoltam, most is alkalmazzuk. :)
A játék alapja roppant egyszerű, a vízjelemet elrejtem néhány régebbi bejegyzés végén, ha megtaláltátok, annyi a dolgotok, hogy megjegyzést hagytok az adott bejegyzésnél. De figyelem, a megjegyzés NE a vízjelről szóljon, tehát ilyen kommenteket, mint például "Nini, itt egy vízjel!" vagy "Megtaláltam egyet!" és társait nem fogadom el.
A vízjelek bizonyos időközönként vándorolnak, majd az oldalsávban vezetem, hogy mely bejegyzésekről került le a vízjel, így tudni fogjátok, ha új vízjelet lehet keresni.
Minden vízjel 3 esélyt jelent, azt pedig nem szabom meg, hogy hány vízjelt lehet megtalálni, ha valaki nagyon ügyes, akár az összeset is összegyűjtheti.
9-6 vízjel lesz játékban egyszerre, ezt is majd feltüntetem az oldalsávban.

A játék határideje 2014. november 12, éjfél, de vízjeleket egészen a sorsolásig lehet gyűjteni! Még nem tudom, hogy mikor lesz időm összesíteni az esélyeket és sorsolni, lehet, hogy pár napot igénybe fog venni, így aki november 12-ig jelentkezik  versenyre, de nem talált meg elég vízjelet, az még nyugodtan keresgélhet utána is. :)

Ha sokan leszünk, lehet, hogy két nyertest sorsolok.

Jó játékot és sok szerencsét! Bármilyen kérdéssel lehet bombázni, akár itt kommentben, akár e-mailben!

Bella

Ui: Ezt a vízjelet kell keresni a bejegyzések végén:
Kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek az új színvilágról, fejlécről, vízjelről. Akár ezt is megírhatjátok az egyik vízjeles bejegyzés alá! ;)
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből