2014. október 27., hétfő

Teszt | Rimmel Sky High


Sziasztok!

Mai első bejegyzésem egy teszt lesz. A nemrégiben bemutatott zsákmányok közül az egyik lakk lesz az áldozat. Sajnos, a színét nem tudtam megörökíteni, bárhol, bárhogy fotóztam, mindenhol kékes színt kaptam végeredménynek, így végül kikerestem a hexa kódok segítségével és abból vágtam be egy kis szeletet, hogy lássátok, milyen árnyalatról van szó valójában.



Szerelem volt első látásra. Nagyon régóta szerettem volna hasonló árnyalatú lakkot, így mikor megpillantottam, ráadásul akciósan, kétség sem fért hozzá, hogy velem fog jönni. Sajnos épp csak kipróbálni volt alkalmam, az elmúlt hetekben, harsánysága miatt nem tartottam helyénvalónak viselni, de az az igazság, hogy hangulatom sem lett volna hozzá.


Ahogy a színből is látszik (legalábbis abból, amit segítségül bevágtam^^), egy élénk lakkról van szó, így én inkább tavasszal és nyáron tudom elképzelni, de szerintem néha ősszel, télen is lehet viselni, hogy feldobja a szürke, borongós és zimankós napokat.

Az üveg a szokásos, pici Rimmel üveg, az ecset sem mutat semmi újat: tömzsi, lekerekített, öröm vele dolgozni. Mondjuk, az egyik szála kicsit hosszabb volt, abból ollóval kénytelen voltam kicsit lecsípni, de miután megoldottam ezt az aprócska problémát, már tényleg semmi gond nem volt vele.
Én három réteget használtam belőle, szerintem annyi minimum kell, de ha nagyon csínyán bántunk a lakkal, akkor akár jöhet a négy is. A száradással nins gond, így a három réteg is viszonylag gyorsan megszárad.

A tartósságáról sajnos, az ismert okok miatt, egyelőre nem tudok nyilatkozni, de amint huzamosabb ideig fogom viselni ezt a szépséget, kiegészítem  véleményem.

Egy réteg

Két rteg

Három réteg

Sarokban az eredeti színe, amit sajnos a fotók nem adtak vissza
Mi a véleményetek a lakkról? Megvan nektek is?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből