2014. november 17., hétfő

Teszt | Rimmel Rain Rain Go Away

Sziasztok!

Ma az egyik kedvenc lakkom tesztjével készültek nektek. Ez a lakk nem más, mint a nemrégiben beszerzett Rimmel Rain Rain Go Away. Rólam amúgy is sokan tudják, hogy szeretem a bézs árnyalatokat (csak azért nem írtam nude-ot, mert Instagram rendszerint cenzúrázza. :D ). Ez a lakkocska inkább egy sötétebb, avagy szürkés-bézs árnylat. Én viszont nagyon imádom!


A többi képért és részletes véleményemért kattintsatok a Tovább gombra. :)





Mint ahogy az a fenti kép is nagyon jól illusztrálja, már egy rétegben is egész jól fed, azért a teljes fedésért mindenképp kell a két réteg, de ha nagyon sietünk és nincs idő a másodikra, mégsem olyan szembetűnő a lakkozás hiányossága, mint a legtöbb lakk esetében.

Én nagyon szeretem ezeket a Rimmel üvegeket is, mert fentről nézve ki lehet szúrni, milyen lakkról van szó. Persze, egy szögletes üvegformát jobban lehet tárolni, de ezzel igazán ki lehet békülni.
Az ecset a szokásos kis tömzsi, lekerekített fazonú, amivel én nagyon jól tudok dolgozni. Ezzel mondjuk volt egy aprócska problémám, az egyik szál kilógott, így folyton összelakkozta az körömágybőröm, de az olló hamar megoldotta ezt a problémát is. :)

A száradási idejére és tartósságára sem lehet panaszom, gyorsan szárad és napokig semmi baja a vele készült lakkozásaimnak.




Nektek megvan ez a lakk? Mi a véleményetek róla?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből