2014. december 3., szerda

NOTD | Karácsonyi pulcsi minta

Sziasztok!

Ma az év első karácsony témájú manikűrjét hozom. Pár napja pillantottam meg ezt a manikűrt, rögtön beleszerettem, írtam is a kép alá, hogy én is el fogom készíteni, amelyre tegnap délelőtt sor is került.


 Már évek óta szerettem volna ezt a pulcsimintát kipróbálni, ami a középső ujjamon van, de eddig mindig volt valami más, amit annál is jobban szerettem volna, de most mikor megpillantottam a képet, egyszerűen beleszerettem. :)
 Miközben festettem, úgy éreztem, ez nagyon rosszul sikerült így szabad kézzel, de ahogy lefestettem az átlátszó lakkal, rájöttem, hogy mégis csak tetszik. Sőt, az utóbbi időszak egyik kedvenc manikűrje lett. Csoporttársaim is rögtön lecsaptak rá, nagyon tetszett nekik is. ♥ Most igazán büszke vagyok a manimra. :3



Bal kézzel már nem volt kedvem ezt az aprólékos pulcsi mintát elkészíteni, így oda mentek a hópelyhek. Azért az látszik, hogy bal kézzel pakoltam fel a glittereket, elég kacskaringósra sikeredett. :D
A képekért is elnézést kérek, bal kézzel egyszerűen nem tudok fotózni. :/ Ezért is pakolok fel olyan kevés jobb kézről készült fotót.




Pirosnak a régi nagy kedvenc Leydi 773-as árnyalatot használtam, zöldnek a kedvenc smaragd GR Paris 329-et, míg fehérnek maradt a szokásos Rapsodi 302.

Kinek mi a véleménye róla? :) Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből