2014. december 3., szerda

Nyereményjáték | Karácsonyi játék

Sziasztok!

Ha nem lenne elég, hogy közeledik sokunk kedvenc ünnepe, a Karácsony, legnagyobb örömömre pár napja elértük a 300 követőt is a blogon, így duplán ünnepelhetünk. Ennek örömére hozok egy játékot. :)


 A képek teljesen színhűek. Próbálok mindig olyan lakkokat válogatni, amik Magyarországon nem, vagy csak nehezen fellelhetők, ezért szoktam mindig Rapsodi lakkokat is belecsempészni a nyereménybe. Most viszont nem találtam olyan árnyalatot a márkából, amelyet érdekesnek tartottam volna, így tovább keresgéltem. Aztán ráakadtam ezekre a CR lakkokra. Annyira csodás a színűk! Sajnálom, hogy csak egy-egy volt belőlük, így saját magamnak már nem jutott, de majd még benézek gyakrabban a boltba, hátha sikerül mégis pár ilyen szépséget elcsípnem. A harmadik lakk egy általam kikevert lilás-bordó, kicsit holo lakk. nekem nagyon tetszik, remélem, majd az új tulajdonosnak is fog.






Amit kérek - ha bármelyik is hiányzik a lenti négy alpont közül, nem tudom elfogadni a jelentkezést:
-Milyen néven vagy rendszeres olvasóm?
-Oszd meg a játékot a blogod oldalsávjában, ha nincs blogod, nyilvánosan oszd meg FaceBookon - Linket kérek!
-Hol élsz, kedvenc színed
-Vélemény a blogról - pozitív vagy negatív, jöhet bármi! ;)

A régi olvasóimnak jár +1 esély, illetve azoknak, akik rendszeres kommentelőim, szintén jár plusz egy esély.

Természetesen további plusz esélyek nyerhetők a vízjeles vadászattal, ennek a kis játéknak legutóbb is nagy sikeres volt, így úgy gondoltam, most is alkalmazzuk. :)
A játék alapja roppant egyszerű, a vízjelemet elrejtem néhány régebbi bejegyzés végén, ha megtaláltátok, annyi a dolgotok, hogy megjegyzést hagytok az adott bejegyzésnél. De figyelem, a megjegyzés NE a vízjelről szóljon, tehát ilyen kommenteket, mint például "Nini, itt egy vízjel!" vagy "Megtaláltam egyet!" és társait nem fogadom el.
A vízjelek bizonyos időközönként vándorolnak, majd az oldalsávban vezetem, hogy mely bejegyzésekről került le a vízjel, így tudni fogjátok, ha új vízjelet lehet keresni.
Minden vízjel +2 esélyt jelent, azt pedig nem szabom meg, hogy hány vízjelt lehet megtalálni, ha valaki nagyon ügyes, akár az összeset is összegyűjtheti.
10 vízjel lesz játékban egyszerre.
A határidő 2014. december 14., éjfél.
Sok sikert! ;)

Bella

Ui: ezt a vízjelt kell keresni a bejegyzések végén:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből