2015. április 22., szerda

ManiCute | Karnevál, Szerelem, Florklór

Sziasztok!

Ma három olyan manikűrt szeretnék nektek bemutatni, amelyek még egy-egy ManiCute témára készültek, csak végül nem született róluk bejegyzés. Említettem, hogy akkoriban a nagyon minimál lakkozásokat részesítettem előnyben, erről a manik láttán is bizonyságot nyerhettek.



1. Karnevál - bár a kép nem adja át a színét, itt az egyik képen láthatjátok, hogy az alap valójában egy feltűnő türkiz lakk volt, erre jött a GR tarka glitteres toppere.



2. Szerelem - azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra. A Leydi piros árnyalatára vittem fel egy réteget a Moyra 99-séből.




Flórklór - Először a matyó hímzés ugrott be, de tavaly nyáron készítettem már ilyen témában manikűrt, amit amúgy imádtam, de mégsem akartam ismét elkészíteni, ráadásul türelmem sem volt fél óránál több időt tölteni manikűrözéssel, így a székelyruha adta az ötletet. Gyors is volt, egyszerű is volt, tartós is volt. Pont, amire szükségem volt. :)


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből