2015. május 11., hétfő

Manikűrvadász | 16. forduló - Csilla, Bandita és Ildikó munkája

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben a három bloggal nem rendelkező vadászunk csodálatos manikűrjeit mutatom be! Nagyon örülök, hogy jelentkeztek erre a fordulóra, remélem, megmarad ez a jó szokásuk! :)


Csilla

A Lakkalandok blog írójánál, Juditnál jártam vadászni. A választásom egy menta-virágos manikűrre esett, a gyönyörű tavaszi, romantikus színek miatt. Az én verziómban eléggé kombinálódtak a színek, de ez teszi még izgalmasabbá a színek világát. :)



Eredeti manikűr:


Bandita
Sziasztok Vadászok! 
Ez a forduló különösen kedves volt számomra, majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam, kit sorsolt páromul a véletlen, hiszen PAncsi manikűrjeire azóta fentem a fogam, amióta ismerem őt és a munkáit. Sokat köszönhetek PAncsinak.
Ő volt az, aki bevezetett a géllakkozás rejtelmeibe, az ő instrukciói alapján tanultam körömnyomdázni, és a dry marble-technikával kivitelezett manikűrjeim sem születtek volna meg nélküle.
Rövid tanakodás után azt a manikűrt választottam, amelyiknél azonnal meglódult a képzeletem, és tudtam, hogy az általam készített manikűr talán csak nyomokban fog emlékeztetni PAncsi inspiráló remekművére.

Ezúttal olyan manikűrt terveztem, amelyben több anyagtípust házasítottam össze. A szárazecset-technika helyett egy ahhoz hatásában nagyon hasonló 3D-s mintát készítettem. Normál körömlakkot használtam alapként, a térhatású folyékony fém effektet pedig lehúzható géllakk rétegei közé építettem. A kész felület finommattítása után két rózsát festettem vízfestékkel a két középső körmömre, ezzel mintegy utalva PAncsi rózsaimádatára, már ami a motívumokat illeti :)




Az eredeti manikűr:

Nagyon köszönöm, hogy ismét játszhattam.

Puszi Nektek! :)
bandita

Ildi

Sziasztok!
Ez a második Manikűrvadász, amin részt veszek, Bree-től kellett manit vadásznom.
Bevallom, eddig nem ismertem a blogját, de nézelődés közben annyira megtetszett, hogy biztos gyakori látogatója leszek ezek után. :)
A választásom Bree galaxis manikűrjére esett, kapóra is jött ez a mani, hiszen már régen akartam készíteni ilyen jellegű körmöket, csak valahogy mindig elmaradt. Na de most! :) 
Bree manija:


Hasonlóan, csak más színekben álmodtam újra a körmöket:



Remélem tetszik Nektek! :) Köszönöm újra a lehetőséget! 
Mindenkinek szép napot kívánok!
Ildi

A többiek alkotása:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből