2015. június 5., péntek

NOTD | Fortynimer egyszerű diszítéssel

Sziasztok!

Ezt a manikűrt pár héttel ezelőtt készítettem, mikor a Moyra Fortynimer lakkját teszteltem. Ez volt az első olyan manikűr, amelyhez a fekete akrilt és a vékonyított ecsetemet használtam. A bal kisujjamon kicsit szerencsétlennek sikerült a minta, hiszen az volt az első. A többi már egész jó lett, még a jobb kezemen is - sajnos arról képék már nem készültek.



Az inspirációt Raditól szereztem, nagyon sok szép manikűrt készít, én imádom őket. :)





Eleinte nem tetszett a lakk miatt, aztán minél többet hordtam, annál inkább szerettem. A végén alig akaródzott lemosnom a lakkozást. :)

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből