2015. július 21., kedd

ManiCute | Szivárvány

Sziasztok!

Ma egy újabb témával jelentkezünk a ManiCute-os lányokkal, ezúttal a szivárvány színeiből alkotott manikkal árasztjuk el a blogvilágot. Én nagyon szeretem a szivárványt, rég is készítettem ilyen témában manit, így örültem, hogy most ismét alkothatok.


Végül egy olyan technika mellett döntöttem, amit amúgy ki nem állhatok, de gondoltam, szuper mani készülhet vele. Mikor legutóbb használtam ezt a technikát (nem tudom, pontosan mikor, de jó régen volt, az tuti), megfogadtam, hogy többé nem.. bár úgy is tettem volna! nagyon türelempróbás és maszatolós. Ha nem készítettem ezt a négy körmöcskét két és fél órán át, akkor egy percig sem. :/

Végül készítettem fotókat fedőlakkal és anélkül is. Így utólag áldom az eszem, amiért lőttem párat még fedőlakk előtt is, nekem speciel úgy sokkal jobban tetszik, mint fedőlakkal.


Használt lakkok: Rapdosi 302, Leydi 773, Rapsodi 305, Essence Little Miss Sunrise, Rimmel Sky High, Rapsodi 339, Rapsodi 334

Nektek a fedőlakkos vagy a fedőlakk nélküli változat tetszik jobban?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből