2015. szeptember 24., csütörtök

31DC2015 | Day14-16 - flowers, delicate print, geometric

Sziasztok!

Újabb három manikűrt hozok a szeptemberben futó 31 napos kihívás témáiból. :)


Day14 - Flowers

Nagyon szeretem a virágmintákat. Rengeteg szebbnél szebb mani cikázott a fejemben, aztán mire oda kerültem, hogy elkészítsem, egyszerűen nem volt hozzá kedvem. :( Így készült el végül ez a pöttyökből készült nagyon egyszerű virágmani.
Használt lakkok: Gabrini 3D 07 (nude), Leydi 773 (piros), Rapsodi 340 (kék) + fehér akril.


Day15 - Delicate print
Ehhez is tbb tervem volt, aztán épp az ANNY Save the last dance lakkját teszteltem, nem volt kedvem újra lakkozni, így Karolina manija után szabadon, én is előkaptam a fekete akrilomat és festettem egy-egy díszt a gyűrűsujjaimra.


Természetes fényben, vaku nélkül:


Day16 - Geometric
Ide is teljesen más manikűrt terveztem készíteni, de az túl pepecselős lett volna, így végül Glittr manikűrjét alkottam újra - rózsaszín alap helyett inkább a Golden Rose Rich Color 111-esével.
(Most látom, hogy Glittr készített hasonló manit kék alappal is, itt megleshetitek.)


Előző évek manikűrjei:



Kinek melyik a kedvenc?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből