2015. szeptember 27., vasárnap

TAG | Őszi kérdéssor


Sziasztok!

Rég nem volt a blogon TAG bejegyzés, így gondoltam, épp itt az ideje. :) Pár hete pillantottam meg PAncsinál ezt az őszi kérdéssort. Ha jól emlékszem, már a tavaly is kitöltöttem, de vannak olyan részek, amik az aktuális kedvencekre vonatkoznak, így biztos vagyok benne, hogy nem lesz telje mértékben ugyanaz a válaszom. :)



1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Mindent! De most őszintén. A színeket, hogy végre elfogadható a hőmérséklet, azt, hogy a nyári pörgés után végre kicsit minden lenyugszik.

2. Mit szeretsz a legkevésbé az őszben?
A viharokat, már amikor vannak. :)

3. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Hm... szerintem nincs kifejezetten őszi ruhadarabom.

4. Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Új nadrágot. Biztos nem csak nálam van ez a berögződés még kisiskolás koromból, hogy sulikezdésre meg kell újítani a ruhatárat. :D

5. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Kövezzetek meg, nem bánom, de én idén az egyetemet vártam. Kiskoromban is mindig nagyon vártam a sulikezdést. Viszont utolsó gimis évektől (a végzőstől inkább elfutamodtam volna, csak meg ne kezdődjön... aztán mégis eljött^^) egészen idén nyárig, szóval az utóbbi 5 évben egyáltalán nem volt ez rám jellemző. Nem is tudom, mi ütött belém, hogy pont a legzűrösebb, legnehezebb utolsó év kezdetét várjam. Valószínűnek tartom, hogy a rendszeresség és a csoporttársak, évfolyamtársak, ismerősök hiányoztak már az életemből. :) Nyáron, alig vagyok egy-két emberrel napi kapcsolatban, ilyenkor viszont minden nap sok-sok emberrel találkozom, dolgozok együtt. Azt pedig nagyon-nagyon szeretem. :)

6. Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem!
Hm... így hirtelen a Miss Sporty narancssárga homoklakkja jut az eszembe.

7. Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Kicsit csalok. ^^ A design seeds oldaláról hozok képeket, melyek bemutatják a kedvenc őszi árnyalataimat. Kattintásra nőnek. :)

 


 

8. Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ebben az évszakban?
Egyiket sem. Nem sminkelek.

9. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Ugyanazt, amit az év többi részében is. A parfümömet nem évszak szerint választom, évek óta kitartok a Lidl-es kék Avalon mellett. Nagyon kellemes illata van, engem mindig az egyik őszre (2009 vagy 2010 lehetett) emlékeztet, mikor unokatestvéreim csőszlányok voltak és náluk voltam én is bálozni. :) Azon a hétvégén kaptam meg az első ilyen üvegcsémet, akkor még itthon nem is volt Lidl.

10. Melyik a kedvenc forró italod?
Minden évszakban az általam készített "kávé". Bár tavaly télen ezt a kávét kis mézeskalács krémlikőrrel is felturbóztam. Na de az ugyebár egy másik sztori, másik évszak. :)

11. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nem szoktunk nagyon évszakok szerint sem főzni. Persze, mikor van, akkor frissből készítjük az ételeket, de ősszel, télen is készítünk a frigóból előbányászott, eltett zöldségből ételt. Szóval nincs nálunk ilyen kifejezett "őszi" eledel sem. De ha mondani kell, akkor az őszi gyümölcsök: őszi barack, szilva, szőlő.

+1 Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Persze! Bár igaz, inkább télen, mint ősszel, de idén is volt már rajtam. A díjnál felsorolt random dolgoknál is említettem, mennyire fázós a nyakam. Ha az nincs védve, hiába a kabát, sapka és egyéb meleg ruhanemű, úgyis vacogok, mint a kocsonya.
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből