2015. november 25., szerda

Teszt&NOTD | Born Pretty Store Water Decals: BP-W15 és DS-218

Sziasztok!

Pár napja kaptam a Born Pretty Store webáruházból két ív vizes matricát tesztelésre. Alice választotta őket, és meg kell mondanom, nagyon eltalálta! Gyönyörű matricákat küldött. Már csak az volt kérdés a számomra, hogy az első benyomás után is ilyen jó véleménnyel leszek róluk. Picit izgatott voltam amiatt is, mert rég használtam utoljára vizes matricát, ráadásul ilyen egész körmöshöz még nem volt szerencsém.


Sajnos most már én is megküzdök az elégtelen fényviszonyokkal, délután 2-3 körül fotóztam őket, de már akkor kissé besötétedett a kép. Ezek lettek a menthető darabok.



BP-W15
Ezen az íven kétféle mintát találunk: egy narancs-sötétpiros árnyalatú virágosat, és egy türkizkék-lila-rózsaszín árnyalatú mintát. Én megkockáztatnám, hogy azok is virágok. :) Sőt, még egy cuki lila madaracska is van az egyiken.
Az ívek alig észrevehetően fel vannak osztva az öt ujjra. Nekem mivel amúgy is picit az ujjaim, a lilából a legkisebbet használtam a gyűrűs ujjamra, illetve az őszi virágosból (én legalábbis így hívom^^) a gyűrűs ujjasat a középső ujjamra.


Az ősz folyamán folyton mondogattam, hogy használni fogom a PP Bohamian lakkját... addig addig húztam, hogy szinte nem került elő. Miközben ehhez az ívhez kerestem passzoló lakkot, rajta is megakadt a szemem, végül őt választottam, illetve -mivel nem tudtam, hogy a matrica fehér alapon van, vagy átlátszón- az Essence Wild White Ways lakkját.

Említettem, hogy amúgy a gyűrűs ujjhoz megadott kis téglalapot vágtam ki, ami cakkra passzolt az én középső ujjamra. Sőt, előrelátóan a hosszából is levágtam két kis csíkot, ezek kerültek a gyűrűs ujjamra.





Amúgy ez a manikűröm talán jobban passzolna az őszből a télbe témára, mint a nemrég bemutatott rózsák: hétfő délután elkészítettem a manikűrt, kedden havazásra ébredtem. :)


Innen rendelhető meg, ha megtetszett.



DS-2018
Mikor megláttam az ívet picit megijedtem, mert nem nagyon tudtam elképzelni, hogy így, a tél előtt milyen manikűrt készíthetnék. De nem is én lennék, ha nem sikerült volna megoldanom a helyzetet!
Kisebb és nagyobb  színes virágok, szavak találhatóak ezen az íven. Főleg tavasszal tudom elképzelni, de akár most is feldobhatjuk a hangulatunkat egy-egy üdébb manikűrrel - ahogy tettem azt én is.


Alapnak az AVON Matte Violetta lakkját használtam, a gyűrűs ujjamra az Essence Wild White Ways került. Erre a fehér alapra pedig a fenti matrica lila feléből került egy kis darab. Amúgy a legkisebbet használtam, de még ez is majdnem teljesen befedte a körmömet. Kis körmeim vannak, ezt eddig is tudtuk. :D





Bal kézzel kissé szerencsétlenül tudtam körbevágni a mintát, viszont még így is sikerült úgy megoldani, hogy ne akadjon bele semmibe, illetve ne is jöjjön fel. Szóval ebből a szempontból is teljesen meg vagyok elégedve mindkét ívvel. A felső matricánál először picit gond volt a szétszedéssel, aztán rájöttem, hogy csak túl kevés ideig volt a vízben. :D Szóval nincs probléma, csak Bella türelmetlen.^^
Mindkét matrica alapja átlátszó, így bármilyen lakk jöhet alája.

A Born Pretty Store weboldalán még számos, gyönyörűbbnél gyönyörűbb vizes matrica és egyéb nail art csoda közül válogathattok. Sőt, a nagyon sok termék most 20-50%-os árcsökkentéssel zsákmányolható. Csapjatok le a kínálkozó alkalomra! ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Hogy tetszenek a matricák? Megvan valamelyik?
Szép napot!

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből