2015. november 28., szombat

Teszt&NOTD | Lady Queen madaras (C239) és pávás (C196) vizes matrica

Sziasztok!

Pár hete az a megtiszteltetés ért, hogy Rina a Lady Queen webshoptól felkeresett, hogy nem lenne-e kedvem tesztelni néhány terméküket. Természetesen rögtön igent mondtam! A szépségeket együtt választottuk ki, most azt a két vizes matricát szeretném nektek bemutatni, amit ő választott.





Aki követi a blogot, az tudja mennyire szeretem a pávás dolgokat, így gondolhatjátok, mennyire örültem a matricának. Viszont mielőtt megmutatnám a vele készül manikűröket (bizony ám, rögtön kettőt is készítettem^^), nézzük a "Erdei madár" fantázianévre hallgató darabot.

Nagyon tetszett a rajta található minta, viszont tartottam tőle, hogy a mini méretű körmeimre nem fog felférni csak az egyik madár. Végül nem így lett!
A színben passzoló lakkot kerestem, így esett választásom a Rimmel Lamon Drop lakkjára, melyet a szintén tesztelésre kapott neon rombuszos szegecsekkel dobtam még fel.
Kicsit szerencsétlenkedtem a körbevágással, de végül egész jó lett a végeredmény, nagyon fájt a szívem, mikor le kellett mosnom.




Itt tudjátok megrendelni, ha megtetszett, de akár másik három minta közül is választhattok. Jelenleg $2,75-ről le van hozva $1,99-re.

Muszáj megismételnem magam: imádom ezt a matricát! Így nem meglepő ódon rögtön két manikűrt is készítettem.
Az elsőt a jobb kezemre, persze bénáztam egy sort a bal kezemmel, ez látszik is a képen. Elnézést érte, azért fejlődik a balom is legalább. :)
Alapnak a Moyra Deep Forest lakkját használtam, amiről én mindig is pávára asszociáltam, egyáltalán nem erdőre. Itt is használtam a tesztelésre kapott neon szegecsekből.




A második manikűrnél szintén a Rimmel Lamon Drop lakkját használtam alapnak, illetve egy-egy kömömre jött a Golden Rose Paris 239-es smaragdzöld és Golden Rose Holiday 61-es kék homoklakk. Annyira szeretem ezeket az egész mintás matricákat felcsíkozni. Most mondjuk inkább feldaraboltam, mint csíkoztam. Amúgy az előző manikűrből megmaradt darabokat használtam fel. A végeredmény nekem nagyon bejött.




Itt tudjátok megrendelni, ha megtetszett, de akár másik három minta közül is választhattok. Én már ki is néztem magamnak a C197-est. :3
Jelenleg $2,75-ről le van hozva$1,99-re.
A Lady Queen weboldalán még többek között nail art, smink vagy ékszer termékek között is mazsolázgathattok. A szállítás ingyenes. A QWBS15 kuponkódot használatával 15% árkedvezményben részesültök! Ha 10 alkalommal felhasználjuk a kódot, a Lady Queen egy játékot fog szponzorálni a számotokra. Szóval hajrá lányok! ;)
Hogy tetszenek a matricák, hát a manikűrök?
Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből