2015. december 13., vasárnap

24 Day of Christmas | Day 10-12: Poinsettias, wreathes, holly

Sziasztok!

Bár tegnapra terveztem hozni ezt a bejegyzést, egy picikét megcsúsztam, úgyhogy most mutatom be a karácsonyi kihívás következő három témájára alkotott manikűrömet.


10. Mikulásvirág

Használt lakkok: Golden Rose Holiday 64 (piros homoklakk), fehér franken, Maybelline MiniColorama Candy Apple (piros), Rapsodi 350 (zöld).



11. Koszorú
2012-ben már készítettem egy koszorús manit, úgyhogy nem nagyon volt kedvem egy újabbhoz. Végül egy ilyen változat mellett döntöttem.
Csak két lakkot használtam: egy franken franciát és a Golden Rose Paris 239-est.

12. Magyal
Erre a témára is készült már manikűr (csak ezt az egyet kaptam meg, pedig fogadni mertem volna rá, hogy volt más is -> 2013) . Ennek ellenére ehhez valahogy sokkal több ötletem lett volna. Végül viszont -idő és energia hiányában- egy egyszerűbb, felejtősebb verziónál maradtam.
A franken arany lakkom mellett a másik szereplő a Gabrini 373méregzöld lakkja volt.


Van a mostani hármasból kedvencetek? Melyik az? Én igazán egyikükkel sem vagyok megelégedve.

Kellemes vasárnapot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből