2015. december 26., szombat

24 Day of Christmas | Day 22-24: Elf, Santa, favorite manicure

Sziasztok!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet, mikor ebbe a kihívásba is belefogtam, de végül sikerült! Íme, hozom az utolsó hármas adagot! :)



22. Manó

Nem bonyolítottam túl. A BarryM Kiwi zöldjét használtam, a Farmasi zöld topperrel. Annyira szeretem ezt a zöld csillámos csodát... nem is értem, miért nem használom gyakrabban. :O



23. Télapó
Még tavaly láttam meg ezt a képet, már akkor tudtam, hogy ezt nekem egyszer el kell készíteni. Ez az egyszer pedig idén el is jött.
Nem volt könnyű elkészíteni, mert a lakk-csömör már itt kerülgetett. Három napig készült. Úgy, hogy közben le is mostam, mert az alap megpattogott. De végül csak elkészült és 3 vagy 4 napig viseltem.
Azóta, hogy ez elkészült, nem is nagyon volt lakkozva a körmöm. Karácsonyra készítettem egy nagyon egyszerű manikűrt.

Használt lakkok: AVON Candy Apple (piros), Rapsodi 339 (kék), Rapsodi 354 (barna), Golden Rose Ceramic 133 (barna shimmer), BPS fehér nyomdalakk + fehér, fekete akril, piros tempera, BPS 01-es nyomdalemez





24. Kedvenc manikűr
Már 2013-ben kinéztem egy manikűrt. Helyesebben kettőt, de az egyiket 2013-ban már elkészítettem. Így mikor olvastam a témákat, rögtön tudtam, hogy azt fogom megalkotni. Legalábbis gondoltam én. Aztán az élet meg a lakkcsömöröm közbeszólt. Én kis naiv még be is fotóztam a lakkokat, hogy bizony velük fogok dolgozni. El is kezdtem mindkét kezemen alkotni, aztán kb 45 perc pepecselés után mostam inkább le.
A műveletet követően pár percig úgy tűnt, nem lesz befejezve a kihívás. Aztán megpillantottam az asztalomon a Golden Rose Holiday 64-es darabját. Előzőleg is az volt a körmömön. A gyűrűs ujjamra az ANNY Kiss the winner-je került, ha már elől volt. Aztán hogy ne legyen olyan csupasz, a Dalmi barátnőmtől idén karácsonyra kapott DM-es matricákért nyúltam.

Igazából nem bántam meg, hogy nem az eredeti koncepciónál maradtam. Említettem már párszor, hogy ez a homoklakk mekkora szerelem nálam, így abszolút kedvenc a mani is. Ne tudjátok meg, hányszor legeltetem rajta a tekintetem. :D


Nem tudom, mennyire sikerült elkapni a képeken, de aki ismeri ezt a lakkot, a Barry M Countess-ét vagy egyéb dube-ot, az tudja, hogy ez a lakk annyira lila, hogy már szinte barna, illetve aranyés bronzos (rezes?) mikrocsillámok úszkálnak benne.

Miközben készítettem, az jutott eszembe, hogy mennyire passzol egymáshoz ez a két lakk. Tuti még fogom használni. Illetve innen asszociálva az is, hogy pont idén vásároltam egy-egy ív arany és barna színes papírt. Utóbbit feketének szántam, az üzleti megvilágításban annak tűnt, aztán itthon néztem nagyot, hogy a feketém bebarnult. :D Nem is volt innen már kérdéses, hogy készül egy barna-arany csillag is. Idén úgysem jutott időm ilyesmire, pedig előző években 50 db is készült egy szezon alatt. :(







A sztár, szó szerint is^^:

Én teljesen odavagyok ezért a maniért! Szerintem nem is fogom lemosni, csak ha már nagyon megkopott.

Ezzel a három manikűrrel ki is fogytam az összes előre elkészített manikűrből. Még van az idei kihívásomból egy téma, a csillogó, de őszintén szólva nem szeretnék semmit ígérni. Remélem, visszajön addig annyira a lakkozó kedvem, hogy alkossa, ha meg nem, akkor folyt. köv. 2016-ban. :)

Nektek melyik volt a kedvencetek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből