2015. december 19., szombat

Kreatív | Keresztszemes bagoly karácsonyfadísznek

Sziasztok!

Pár napja mutattam a tavaly saját magam részére készült díszemet. Idén is hímeztem. Igaz, csak egyetlen egyet sikerült eddig, azt viszont hatalmas szeretettel. Már több mint egy hete útban van Cinchez, remélem, minél hamarabb megérkezik és Cintiának is tetszeni fog.

Cinc, ha még mindig nem kaptad meg, ne kattints még a Tovább gombra, kérlek. ♥





Ilyen drapp hímzővásznat nagyon-nagyon régóta kerestem, de nálunk mindenhol csak hófehéret lehetett kapni. Viszont nekem van csomó olyan mintám, ami csak drapp vásznon és fehér fonallal néz ki jól, így nagyon örültem mikor rátaláltam. Vatelint is vásároltam, így ez az első olyan díszem, amelyet picit ki is tudtam tölteni. A jobb alsó sarokban a magyalban három fehér kis gyöngyöcskét varrtam. A mintát amúgy innen le tudjátok tölteni, ha megtetszett volna.

Milyen lett, hogy tetszik nektek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből