2016. március 8., kedd

NOTD | Télbúcsúztató

Sziasztok!

Tudom, tudom, már tavasz van. De mondjátok ezt az időjárásnak meg a postásnak! Előbbit gondolom nem kell magyaráznom, múlt héten Európa-szerte rengeteg helyen havazott. Minket mondjuk ekkor is kikerült, aminek kivételesen örültem. De még mindig nem értem, hogy hgyan fordult meg ennyire a világ: eddigi húsz évemben mindig nálunk volt az országban a leghidegebb, itt már akkor is havazott, mikor Románia többi részén még rövidujjúban flangáltak, és még akkor is havazott, mikor pár kilométerre arrább már virágoztak a fák... idén meg.... SEMMI! Románia-szerte meg: HÓ! Szóval ki voltam borulva emiatt rendesen a élen. Most viszont kifejezetten örültem, hogy mi nem kaptunk havat, bármennyire is szeretem a telet, nekem a hó november-december-január-február elején a nyerő.

A postás viszont csak most hozta meg a még januárban rendelt BPS lemezemet. Tudjátok, hogy mennyire szeretem a hópelyhes mintákat, így egyszerűen nem tudtam novemberig várni, hogy kipróbáljam. Rögtön lakkokat és nyomdapárnát ragadtam.


Átlátszó párnás nyomdázót használtam. Megszenvedtem vele picit.
Használt lakkok: Golden Rose Rich Color 70 (fehér), AVON Marine Blue (kék), Moyra Metal Effect 304 (ezüst)


A BPS BPL-032-es lemezét használtam, melyet innen rendelhettek meg, hogy még idejében megkapjátok (idén télen elég sokáig volt kifogyva a készletből). Instagramon is osztottam már meg róla képet, de ide is beillesztek egyet:


A minta picit elmosódott. Tudjátok, ez miért lehetett?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből