2016. március 7., hétfő

Személyes&NOTD | Boldog Szülinapot, Cinc!

Bagoly Hét napjai: Első | Második | Harmadik | Negyedik | Ötödik | Hatodik
Sziasztok!

A mai egy különleges nap, ugyanis ma van a legjobb barátnőm, Cinc születésnapja.

Mivel nagyon szereti a baglyokat, így én ezzel a Bagoly Héttel szerettem volna neki kedveskedni. A manikűrök elkészítésénél is próbáltam szem előtt tartani, hogy a kedvenc árnyalataival dolgozzak. Úgy érzem, ez többé-kevésbé sikerült is.


Fura dolog ez, de több mint 800 km távolságból is működik köztönk ez a barátság. Egy mondás azt tartja, ha egy barátság kitart hét évig, akkor már egy életre szól. ♥ A miénk már jóval túlfutott a hét éven. :) Tudom, nyálasan és közhelyesen hangzik - bár akinek szintén van bff-je, gondolom átérzi -, tényleg ő az a személy, akinek minden örömömet és bánatomat elmondom, és akiért gondolkodás nélkül tűzbe mennék.

Egy kifejezetten szülinapi manikűrt is készítettem Cinc tiszteletére. Remélem, ez is tetszik. :)






A mintákat matricázással és a Moyra Celebration lemezével készítettem. Sikerélményem is volt ám, mert először sikerült felvenni a "Happy Birthday!" feliratot, ráadásul a clear jelly párnával. Igaz, a B betű először lemaradt, de ez a szuper ebben a párnában: utólag simán tudtam pótolni, észre sem vevődik, hogy utólag lett a B hozzátéve. :D

Cinc! Nagy mázlista vagyok, hogy egy ilyen csodálatos barátnőm van, mint amilyen te vagy! Kívánom, hogy minden álmod teljesüljön és szuper napod legyen! ♥♥♥

Azt hiszem, találóbb számmal nem is köszönthetnélek, mint a kedvenc bandánk számával:


Cinc, Boldog Szülinapot kívánok!

Mindenkinek egy csodás hetet!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből