2016. március 1., kedd

Teszt | BPS irizáló, fehér kövecskék

Sziasztok!

A legutóbbi BPS csomagom utolsó termékét szeretném most nektek bemutatni, mely felhasználásával már láthattatok manikűröket.

Én nem pont ilyen kör alakú kőre gondoltam, de a pillanatnyi csalódottságom rögtön tova is illant, nagyon tetszik ez a félgömb variáció is. :)







Ahogy az látszik is, három különböző méretű köve(cs)k(ék) találhatóak a tégelyben. Én nem számoltam meg, hogy mennyi követ kapunk egy ilyen kis tégelyben, de szerintem nekem ha egy életre nem is, de hosszú évekre biztosan elég lesz. ˇˇ
Én könnyen tudtam velük dolgozni, a körömről is csak egy kő esett le, az is csak azért, mert annyira a szélére került a körmömön, hogy jóformán a levegőben lógott, és még így is kibírt másfél napot, és csak a második nap végén vettem észre, hogy egy mini kő leesett. :D

Manikűrök:





Eredeti bejegyzés

Eredeti bejegyzés
Innen rendelhető meg, ha megtetszett - most kedvezményes, 0,99 dollár! :)

Born Pretty Store weboldalán még számos, gyönyörűbbnél gyönyörűbb kő, szegecs és egyéb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Nektek tetszenek a szegecsek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből