2016. május 21., szombat

Teszt | Moyra Metal effect kollekció


Sziasztok!

Mai bejegyzésben a Moyra egyik régebbi kollekcióját fogom bemutatni, melyet sajnos már kivont forgalomból, de új köntösbe bújtatva, a nyomdalakkok között ismét megtalálhatóak. Ha mégis tudtok még beszerezni a régi kollekcióból is pár darabot, szerintem tegyétek meg, mert remekül lehet velük nyomdázni.





Az összes manikűrhöz egy réteg lakkot használtam. A körmöm felületét előtte nem reszeltem le, és alaplakk sem került alá, ezért láthatjátok, mennyire kimutatja a köröm hibáit egy rétegben a lakk.





No. 301 - Bronz
Az egyik kedvencem az öt lakk közül. :)





No. 302 - meleg lila
A másik kedvencem az ötösből. :)




No. 303 - hideg lila




No. 304 - ezüst




No. 305 - arany




Itt próbáltam ki nyomdázással is. Nagyon szerettem ezt a manikűrt viselni. :)


Nektek megvan ez a kollekció? Szeretitek? Használjátok nyomdázásra?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből