2016. június 27., hétfő

Manikűrvadász | 26. forduló

Sziasztok!

A 26. fordulót Timi vezényelte le, akinek most is köszönöm, hogy elfogadta a felkérésemet. Ezúttal Annától vadásztam. Nem először garázdálkodtam nála, hiszen a 10. fordulóban is tőle választottam manikűrt.


Annának ezt a nyomdás manikűrjét választottam. Alapnak a S-he Stylezone 323 barna lakkját használtam, ami bár egyik kedvencem, pofátlanul ritkán veszem csak elő, a glitteres a Golden Rose Galaxy 27, míg nyomdázásra a Moyra No. 35-ös feketét használtam. Minta a Moyra Damask Drapery palettájáról származik.





Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből