2016. június 2., csütörtök

NOTD | OMD2013: Day10-12 - metallic, stripes, dots

Sziasztok!

A mai bejegyzésben három manikűrt szeretnék nektek bemutatni. Ezek közül az egyik még tavaly májusban, a másik idén május elején, míg a harmadik múlt héten készült. Hogy melyik mani mikor készült és mit lehet még róla tudni, azt a továbbra kattintva olvashatjátok. :)


Day10 - Metallic

Ezt a manikűrt Andi egyik alkotása ihlette. Anno, mikor tőle vadásztam, nagyin megtetszett, most eljött az ideje, hogy hasonlót alkossak én is. Amúgy a másik kezemen sokkal jobban sikerült a nyomdázás, addigra ráéreztem, hogy hogyan görgessem a párnát. :D
Alaplakknak az AVON Matte Violetta régi kedvenc lila lakkomat használtam, erre nyomdáztam a Moyra metál arany lakkjával, illetve került egy lila kövecske is mindegyik körmömre, a minta - Moyra Damask Drapery lemezről - közepére.






Day11 - Stipes
Elég sok fejtörést okozott, hogy erre a témára mit alkossak. Mire végre döntöttem, jött Yagala játéka, melyen egy általa készített mani újraalkotásával lehetett jelentkezni. Nem feltétlenül voltam oda ezért a manikűrjéért, de időspórlás végett végül ezt készítettem el. Kecske is, a káposzta is, ugyebár. :)
Használt lakkok: Golden Rose Rich Color 70, AVON Coral Reef, AVON Fire Crackle, Umbrela sárga és zöld, SaintGill ColorShow 07, Rapsodi 334.



Day12 - Dots
Ezt a manikűrt még tavaly májusban készítettem az egyik csoporttársamnak. Egyik első manikűr volt, ahol akrilfestékeket használtam. A fekete biztos az, a fehér francia is azzal van festve, de a gyűrűs ujjon szerintem a franken fehér lakkomat használtam... bár erre azért mérget nem vennék. Néhol van egy-egy kisebb szürke pötty is, az az AVON Matte Grey Cement lakkjával készült.





Melyik volt a kedvenc manitok?
Én a lilát imádtam hordani, képeken tetszik a színes is, és ezt a pöttyöset is elfogadnám magamon, bár jelenlegi hangulatomhoz túl monoton.

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből