2016. június 14., kedd

Teszt | LadyQueen BC-09 csipkés nyomdalemez

Sziasztok!

Ma mutatom be a LadyQueenBeauty webshoptól kapott utolsó tesztterméket. Akik követték a blogot az utóbbi hetekben, annak gondolom nem árulok el nagy dolgot, ha azt mondom, a teszttermékek közül ez volt a kedvencem.


Átlátszó zacsiban, szokásos kék fóliával érkezett hozzám.







Hasonlóan a tengerpartos lemezhez, ez is elég vékony, s mivel nincs rajta élvédő, és nincs is a széle lecsiszolva, kissé veszélyes.

A méreteit nem mértem le, viszont viszonyításként egymás mellé raktam egy BPS lemezzel. Nagyjából ugyanakkorák.


Beszkennelve a lemez:

Míg azt szoktuk mondani, hogy a Moyra lemezein a minták óriásiak, ugyanezzel ez a lemez nem vádolható. A hüvelyk ujjamra cakkra pontosan jók, ott nem is kell takarítsak oldalt, legfeljebb felül. :)

Készítettem lapra nyomdázást is. Itt is látszik, hogy a minták kifértek egy ív 9*9cm-es lapocskára, míg a Moyra esetében a minták csak két ilyen ívre férnek ki.


Én teljesen oda meg vissza vagyok ezekért a mintákért. Főleg fentről nézve a középső sor második mintájáért. Biztos vagyok benne, hogy sokszor fogom használni.

Már most is felhasznált ezt a nyomdalemezt három manikűr elkészítésénél is. Mutatom őket:

Eredeti manikűr még több képpel




Itt rosszul vettem fel a mintát, azért nem tudta befedni a körmöm egész felületét.
Eredeti bejegyzés

Eredeti bejegyzés


Ha tetszett nektek a termék, az alábbi linkre kattintva megrendelhetitek:


Lady Queen weboldalán még többek között nail art, smink vagy ékszer termékek között is mazsolázgathattok. A szállítás ingyenes. A QWBS15 kuponkódot használatával 15% árkedvezményben részesültök! Ha 10 alkalommal felhasználjuk a kódot, a Lady Queen egy játékot fog szponzorálni a számotokra. Szóval hajrá lányok! ;)



Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből