2016. július 26., kedd

NOTD | Flamingó

Sziasztok!

Mikor ezt a kihívást elkészítettem, nagyon nagy kedvem volt flamingós manikűrt alkotni. Viszont mire eljött az ideje, már nem voltam ezzel így. Ennek ellenére elkészült a mani, még majdnem két hete, mert nem tudtam, hogy a fesztivál utáni héten mennyire lesz kedvem lakkozni.

Bár már flamingós manikűr is volt a blogon (2014, 2015), most mégsem kellett gondolkodnom, hogy mit szeretnék alkotni, mert még tavaly lementettem ezt a manit.


Az előző évekhez képest ez a mostani flamingós manikűr nagyon tetszik, én meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Használt lakkok: Rapsodi 309 (világos rózsaszín), Rapsodi 332 (neon) + fehér és fekete akrilfesték, Topatopa TP 03 lemez





A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből