2016. július 2., szombat

NOTD | RIA-RIA-HUNGARIA! ♥

Sziasztok!

Aki régebb óta ismer, az tudja rólam, hogy nagy focirajongó vagyok, egy manikűrös lány meg hogy is mutathatná ki leginkább, hogy melyik csapatnak szurkol, ha nem manikűrrel? :) Így történt, hogy az idei EB össze magyar és német meccsére is szurkoló manikűröket készítettem. A mai posztban a magyar mérkőzésekre készült manikűröket gyűjtöttem csokorba.



Ausztria - Magyarország



Használt lakkok: Golden Rose Rich Color 76, franken piros, Golden Rose Paris 239 + fekete akrilfesték.

Egyik kedvencem képkockám: a két gólszerző összeölelkezve. ♥ Szalai és Stieber.

Izland - Magyarország


Használt lakkok: A-England Rose Bower, Golden Rose Rich Color 76, A-England St. George.

Magyarország - Portugália





Alapnak a Natty 462 nude árnyalatát használtam, ebbe nyomkodtam bele a zöld, piros és ezüst szívecskéket.

Magyarország - Belgium


Nagyon tetszett ez a mani. :) A franken francia alapra került a franken piros, Golden Rose Rich Color 76 és a Barry M Kiwi árnyalatokkal festett francia manikűr vég. A feliratot fekete akrillal készítettem.



+1: Az Izland-Magyarország mérkőzés előtt készítettem, alapjául a német mérkőzés manikűrje szolgált. Annyira szerettem azt a manikűrt, hogy a német zászló színeit szimbolizáló kövecskéket a magyaréra cseréltem. Franken francia alapra nyomdáztam a Moyra No.03-al a Moyra Maharadja lemezéről.





Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig eljut a csapat, mérhetetlenül büszke vagyok rájuk. Bevallom, régebb egyáltalán nem követtem nyomon a magyar válogatott munkásságát, csak az EB-selejtező második felétől kapcsolódtam be. Az elmúlt hónapok alatt viszont annyira megszerettem őket, a játékukat, a csapatot, hogy biztos vagyok benne, ezentúl nem csak a német válogatott mérkőzéseit fogom nyomon követni. Már alig várom a VB selejtezőket, függetlenül attól, hogy milyen eredménnyel fogunk szerepelni a selejtezők során, én nekik drukkolok!

Nektek mi a véleményetek a magyar sikerekről?
Hát a manikűrökről?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből